Zlatarnica, kjer sanje dobijo obliko

Preskoči glavno vsebino »

POKLIČI: 040 80 10 50, 12 - 18h

Košarica

V nakupni košari ni artiklov.

Nahajate se v:

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE STRANI

 

Splošni pogoji spletne trgovine z nakitom so v lasti podjetja Zlatarnica d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.zlatarnica.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne trgovine www.zlatarnica.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi prodajnimi pogoji.

 

Podatki o podjetju

Ime podjetja: Zlatarnica d.o.o.

Naslov podjetja: Ljubljanska cesta 90, 1230 Domžale

Telefonska številka: 01 72 15 28 ali 040 80 10 50

Spletna stran: www.zlatarnica.si

Elektronski naslov: [email protected]
TRR: 3500 1000 0726 345

IBAN: SI56 3500 1000 0726 345 (BKS Bank)

Matična številka: 3601102000

Ident. Številka za DDV (ID): SI740 784 53

Zavezanec za DDV: Da

Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.)

 

S spletno trgovino www.zlatarnica.si (v nadaljevanju »zlatarnica.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Zlatarnica d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob registraciji v sistem spletne trgovine www.zlatarnica.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja.

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, g) način plačila in dostave, h) časovno veljavnost ponudbe, i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Vrsta in ponudba artiklov

Izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini www.zlatarnica.si, je možno kupiti tudi v naši prodajalni v Domžalah (glej zavihek Kontakt). Naš prodajni program obsega različne vrste nakita.

Pod sliko vsakega izdelka je natančen opis materiala iz katerega je nakit. Ves nakit v naši spletni trgovini in poslovalnici, ki je iz plemenite kovine (srebra, mase nad 7g), je skladno z določbami Zakona o izdelkih iz plemenitih kovin pred začetkom prodaje testiran in označeni s strani Urada za meroslovje RS. Skladnost izdelkov s predpisanimi tehničnimi zahtevami potrdi Urad z oznako skladnosti. Oblike oznake skladnosti (t. i. državnih žigov) so določene v Odredbi o oblikah oznak skladnosti in znakov za označevanje čistine ter o načinu označevanja čistine na izdelkih iz plemenitih kovin (Ur. list RS, št. 109/00). Navodili za nego in vzdrževanje vam priložimo k nakitu.

Izdelki na www.zlatarnica.si so pogosto ažurirani. Ponudba velja do odprodaje zalog. V primeru, da niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno.

 

Naročanje izdelkov (nakup)

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd ne potrebujete predhodne registracije. Izberite kategorijo izdelkov (npr. Nakit s kristali Swarovski). Vse izdelke si lahko še dodatno filtrirate (zgoraj desno je opcija »Razvrsti po«). S klikom na želen izdelek se vam odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka. Ko se odločite za nakup, s klikom izberete izdelek in izberete gumb V KOŠARICO. V vaši košarici nato zbirate in dodajate ali brišete izdelke po vaši želji.

 

Ko ste izbiranje zaključili, izberete gumb NA BLAGAJNO, kjer so tri stopnje:

1. Preverite količino in zneske vseh vnešenih artiklov v košarici.

2. Prijava uporabnika, izbira dostave in plačila: ob prvem nakupu je potrebno izpolniti vsa navedena polja in se registrirati. Če ste že kupovali in imate uporabniško ime (vaš elektronski naslov) in geslo, se lahko prijavite tu ali pa že predhodno na povezavi zgoraj desno »Prijava«. Nato izberete način plačila, način dostave in naslov za dostavo.

3. Oddaj naročilo: Izpiše se vam povzetek vašega naročila, ki ga lahko spreminjate z klikom na gumb NA BLAGAJNO in nato ponovite stopnji dve in tri. Ko ste preverili ali spremenili naročilo in ste z nakupovanjem zaključili, kliknite gumb ODDAJ NAROČILO. S klikom na gumb ODDAJ NAROČILO potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom Splošnih pogojev, ki so tu navedeni in z njimi v celoti soglašate in da ste bili na te pogoje ob registraciji izrecno opozorjeni.
Izpiše se vam povzetek vašega naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Naročilo lahko tudi natisnete. Kopija naročila se odpošlje na vaš elektronski naslov. Če sporočila ne bi sprejeli v nekaj urah, vas prosimo, da nas o tem obvestite na tel. št.: 01/721 15 28 (10h – 18h) ali na naš elektronski naslov [email protected].

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

* z gotovino po povzetju (v primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno! Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) naročeno blago plačate dostavljavcu Pošte Slovenije ob prevzemu, zraven pa se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98,00 EUR, pri paketih z vrednostjo nad 98,00 EUR do 510,00 EUR je strošek provizije 1,07 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 510,00 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 EUR.)

* z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine www.zlatranica.si – Zlatarnica d.o.o. (plačilo  po predračunu). Za plačilo po predračunu ob naročilu izberite željeni način plačila in zaključite nakup. Po potrditvi naročila boste v nekaj minutah na vaš elektronski naslov prejeli predračun z vsemi podatki za nakazilo. Takoj, ko prejmemo vaše nakazilo, vam nakit oddamo na pošto.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo:

* ob naročilu pod 50 EUR in plačilu po povzetju: znašajo stroški pakiranja in dostave 2, 50 EUR (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila)

* ob naročilu pod 50 EUR  in plačilu po predračunu: znašajo stroški pakiranja in dostave 1, 00 EUR (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila)

* ob naročilu nad 50 EUR so stroški pakiranja in dostave BREZPLAČNI, ne glede na izbrano plačilno sredstvo.

 

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

 

Dostava

Za dostavo po Sloveniji skrbi Pošta Slovenije.

Brezplačna dostava Brezplačna dostava v Sloveniji velja za naročila v skupni vrednosti nad 50,00 EUR, v kolikor ni določeno drugače.

Rok dostave Naročila oddana do 15 ure, bodo na pošto oddana še isti dan in tako dostavljena na vaš dom že naslednji delovni dan. Pošta Slovenije po pogodbi zagotavlja dostavo v Sloveniji najkasneje v treh delovnih dneh, vendar pa je to običajno že naslednji dan.

 

Če ste opazili, da vaše naročilo ni prispelo v predvidenem roku, nas nemudoma kontaktirajte na tel. št. 01/721 15 28 (10h – 18h) ali na naš elektronski naslov [email protected] Če naročenih artiklov trenutno ni na zalogi, bo ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvesti naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

 

Cene

Cene so predstavljene kot redne cene in so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje. Izražene so v evrih (€) in veljajo za vse člane spletne trgovine www.zlatarnica.si, ki to postanejo z registracijo. Vse cene vsebujejo 22 % DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno) in od tega trenutka dalje, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Jezik v katerem se sklene pogodba je Slovenščina.

Ponudnik se trudi zagotoviti najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

 

Promocijske kode

Občasno bralkam e-novičk ali preko drugih komunikacijskih sredstev pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "Promocijska koda" in potrdi s klikom na gumb "Uporabi kupon". Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

 

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov ([email protected]) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Zlatarnica d.o.o., Ljubljanska cesta 90, 1230 Domžale.

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremeljeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi izpolnjen obrazec Vračilo blaga z računom za blago in osebnimi podatki ter transakcijskim računom, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oziroma najkasneje 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca.

 

Preklic naročila

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (01 721 15 28) ali po elektronski pošti ([email protected]).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

 

Garancija

Garancija velja za artikle, pri katerih je to navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi v opisu artikla.

 

Reklamacija nakita

Če opazite napake na vašem kupljenem nakitu, ga takoj reklamirajte. V tem primeru izpolnite reklamacijski obrazec. Reklamacijski obrazec skupaj z nakitom pošljite na naš naslov in v roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije. Strošek, ki ga prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

Za reklamacijo se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošeja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri vsakem nakupu nakita.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov spletne trgovine www.zlatarnica.si.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Dostop do podatkov imajo le pooblaščene osebe našega podjetja in uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam, razen v primeru izjemnega razkritja osebnih podatkov - Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v spletni trgovini www.zlatarnica.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.zlatarnica.si.

Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv).

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

* jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

* pošiljatelj bo jasno razviden,

* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

* jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

* željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Komentarji uporabnikov

Komentarji napisani s strani kupcev, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Komentar lahko napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico izbrisa komentarjev, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogoje poslovanja in spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Za eventualne napake ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.zlatarnica.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Zlatarnica in logotip sta v lasti podjetja Zlatarnica d.o.o..

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (01 721 15 28) ali po elektronski pošti ([email protected]). Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi.