Zlatarnica, kjer sanje dobijo obliko

Preskoči glavno vsebino »

POKLIČI: 040 80 10 50, 12 - 18h

Košarica

V nakupni košari ni artiklov.

Nahajate se v:

Pogosta vprašanja

 

Za Vas smo pripravili nekaj najbolj pogosto zastavljenih vprašanj naših strank z našimi odgovori:

 

Kako opravim nakup?

Ko boste našli nakit, ki vam ustreza, samo kliknite na gumbek V KOŠARICO, potem se vam odpre nov zavihek KOŠARICA in spodaj kliknite NA BLAGAJNO. Vse kar morate narediti je, da se registrirate kot nov kupec, vpišete svoje podatke, izberete način plačila, potrdite nakup in paketek je že na poti k vam.

 

Kdaj dobim paket?

Vsa naročila oddana do 17. ure, so na pošto oddana še isti dan, in tako v 99 % dostavljena na vaš dom preko Pošte Slovenije že naslednji delovni dan.

Če ste naročilo oddali po 17. uri, bo vaš paketek oddan na pošto naslednji delovni dan, kar pomeni, da bo pri vas v roku 2 delovnih dni.

V zelo redkih primerih se zgodi, da paket ni dostavljen naslednji delovni dan (tehnične težave, prazniki, napaka pošte pri oddaji pošiljke), saj si Pošta Slovenije pridružuje pravico za dostavo paketov v roku 3 delovnih dni.

 

Kakšni so stroški pošiljanja?

* ob nakupu do 50 € in plačilu po povzetju ali preko spletnega sistema PayPal, znašalo stroški pošiljanja 2,50 €

* ob nakupu do 50 € in plačilu po predračunu, znašajo stroški pošiljanja 1,00 €

* ob nakupu nad 50 € je pošiljanje BREZPLAČNO

V kolikor se kupuje z odkupnino (plačilo po povzetju), vam pošta zaračuna še dodatnih 1,05 € stroškov provizije.

 

Zakaj sem poštarju plačal/a več, kot je napisano na položnici?

Če ste za plačilo izbrali način plačila po povzetju, potem vam Pošta Slovenije poleg poštnine, ki je navedena na samem računu dodatno zaračuna še stroške provizije, ki znašajo 1,05 € za pakete v vrednosti do 98,00 €, pri paketih z vrednostjo nad 98,00 € do 510,00 € je strošek provizije 1,07 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 510,00 € pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 €.

 

Lahko nakit vidim v živo in prevzamem tudi osebno?

Na Ljubljanski cesti 90 v Domžalah imamo trgovinico, kjer si lahko vse kose nakita, ki so trenutno na zalogi v živo pogledate in spobate. Seveda je možen tudi nakup. Več o naši lokaciji si poglejte v zavihku Kontakt.   

 

Opazil/a sem nakit z znižano ceno, ki ni na zalogi?

Določenim kosom nakita znižamo ceno od 10 - 60%, ker gre za kose iz stare kolekcije, ki pa s prihodom nove kolekcije ne bodo več dobavljivi. Kar pomeni, da je znižan nakit dostopen le v omejenem številu in ko zaloga poide, dobava nakita žal ni več možna.

 

Bojim se plačevati s kartico, ker je veliko goljufij. Zanima me, če je moje plačilo s kartico pri vas varno?

Oziroma kako lahko še drugače plačam?

Žal plačilo s kreditno kartico pri nas ni mogoče.

Plačate pa lahko na dva načina:

Prvi način je plačilo po predračunu, kar pomeni, da ob naročilu izberete način plačila po predračunu. Po zaključku naročila, vas bo v vašem elektronsku nabiralniku že čakal naš predračun z vsemi podatki za nakazilo. Opravite nakazilo. Ko prejmemo vaše nakazilo, vam nakit zapakiramo in paket priporočeno pošljemo na vaš naslov. Paket bo pri vas že naslednji delovni dan, ko je bil oddan na pošto.

Drugii način je plačilo po povzetju, kar pomeni, da paket plačate poštarju, ko vam ga ta dostavi na dom. Če vas ravno takrat ni doma, vam v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim paket potem prevzamete na vaši pošti in ga tam tudi plačate.

 

Ali pri vas lahko kupim nakit SWAROVSKI?

Naš nakit ni narejen ali oblikovan s strani podjetja SWAROVSKI®, prav tako ni pakiran v modri darilni embalaži Swarovski.

Podjetje SWAROVSKIi® je razdeljeno na dva dela:

* 1.del: Produkcija končnega nakita pod blagovno znamko SWAROVSKI®, ki ga lahko kupite le v njihovih poslovalnicah in je pakiran v modro embalažo z labodom.

* 2.del: Produkcija kristalov vseh možnih oblik in barv, ki ga podjetje SWAROVSKI® trži pod blagovno znamko CRYSTALS FROM SWAROVSKI. Osnova iz srebra 925 je tako produkt naših preverjenih proizvajalec nakita na katere je pritrjen pristen kristal Swarovski. Naši proizvajalci nakita so tako pogodbeni partnerji podjetja SWAROVSKI®, zaradi česar jim je bila dodeljena pravica do uporabe mednarodnega certifikata CRYSTALS FROM SWAROVSKI, s katerim jamčimo pristnost kristalov Swarovski. Ta certifikat je poleg nege nakita priložen vsakemu kosu nakita s kristali Swarovski.

Certifikat

Vir: professional.swarovski.com

 

Zakaj se mi splača biti prijavljen/a na e-novičke?

Vsi uporabniki prijavljeni na naše E-novičke bodo v rednih intervalih kot prvi obveščeni o naših novostih, akcijah (kode s popusti), nagradnih igrah ipd.

 

Kje dobim PROMOCIJSKO KODO?

Občasno članom e-novičk ali preko drugih komunikacijskih sredstev pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "Promocijska koda" in potrdi s klikom na gumb "Uporabi kupon". Promocijske kode med seboj niso združljive. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

 

Lahko preko spleta kupim tudi DARILNI BON?

Seveda, v glavni vrstici boste našli zavihek DARILNI BONI in s klikom nanj se vam bodo odprli darilni boni, med katerimi boste lahko izbirali različne vrednosti.

V primeru plačila po predračunu ali s kreditno kartico, lahko vaš darilni bon dostavimo kot darilo tudi vaši izbrani osebi, v tem primeru je vse kar morate narediti, da pri načinu dostave izberete in vpišete drugi naslov za dostavo.

Če bi si želeli ogledati ponudbo darilnih bonov, kliknite tukaj.

 

Kaj če mi nakit ne bo všeč oziroma mi ne bo prav, ga lahko zamenjam?

Seveda lahko, prav veseli bova, če vam bova lahko nakit zamenjali za kakšen drug kos nakita. Zamenjava je seveda brezplačna. Edini pogoj je, da je nakit zapakiran v original embalaži in ni poškodovan ali nošen.

Če pa vam kupljen nakit ni všeč, ga lahko tudi vrnete v roku 14 dni od datuma prevzema. Edini pogoje je pravtako, da je nakit zapakiran v original embalaži in ni poškodovan ali nošen. Zraven ne pozabite priložiti izpolnjenega OBRAZCA VRAČILO BLAGA, ki ga nadete tukaj (za ogled PDF datotek priporočamo Adobe Reader). Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila od odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki ga v obeh primerih prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

 

Kakšen je postopek reklamacije?

Če opazite napake na vašem kupljenem nakitu, ga takoj reklamirajte. V tem primeru izpolnite REKLAMACIJSKI OBRAZEC, ki ga najdete tukaj (za ogled PDF datotek priporočamo Adobe Reader). Reklamacijski obrazec skupaj z nakitom pošljite na naš naslov in v roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije. Strošek, ki ga prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

Za reklamacijo se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošeja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri nakupu nakita.

 

Kako skrbim za nakit?

Navadite se sneti vaš nakit, ko pridete domov in pred vsakeršnim opravilom, ter ga hranite v original škatli ali žametni vrečki ločeno od ostalega nakita ali vlažnih prostorov. Nakit bo ohranil prvotni sijaj, če ga boste občasno obrisali z mehko bombažno krpico. V primeru, da je nakit bolj umazan,  ga umijte z mehko krpico v mlačni milnici, pri teh lahko uporabite tudi mehko krtačko ali pa nakit prineste k nam na čiščenje. NE POZABITE, da si nakit nadenemo vedno po uporabi različnih kemičnih in kozmetičnih preparatov, kot so parfumi in laki za lase ipd., ki zmanjšujejo sijaj nakita.

Zapomnite si eno, ob skrbni nega in pravilnem shranjevanju, bo vaš nakit ohranil sijaj in lepoto še vrsto let.

Zlatarnica bo vsem bolj občutljivim kosom nakita priložila krajša NAVODILA ZA NEGO NAKITA.

 

Ali bom dobil/a takšen nakit kot je na sliki?

Trudimo se zagotoviti natančne fotografije nakita, vendar pa je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, saj lahko zaradi različnih nastavitev monitorjev in ostalega prihaja do razlik v prikazu barv samega izdelka.

Prav tako fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Za pomoč pri predstavi si preberite dolg opis nakita, ki se nahaja pod sliko in vsebuje vse bistvene lastni nakita.

 

Imam vprašanje, ki ga ne zasledim tukaj, na koga se lahko obrnem?

Z veseljem vam bomo pomagali in odgovorili na vsa vaša zastavljena vprašanja na [email protected], na telefonski številki 01/ 721 15 28 ali 040/ 80 10 50.