Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine z nakitom so v lasti podjetja Zlatarnica d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine zlatarnica.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne trgovine zlatarnica.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi prodajnimi pogoji.

 

Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno trgovino zlatarnica.si (v nadaljevanju ponudnik):

Ime podjetja: Zlatarnica d.o.o. 

Naslov podjetja: Ljubljanska cesta 90, 1230 Domžale 

Telefonska številka: 01 72 15 28 ali 040 80 10 50 

Spletna stran: zlatarnica.si

Elektronski naslov: [email protected]

TRR: 3500 1000 0726 345 

IBAN: SI56 3500 1000 0726 345 (BKS Bank)

Matična številka: 3601102000 

Identifikacijska številka za DDV (ID): SI74078453 

Zavezanec za DDV: Da 

Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.)

S Spletno trgovino zlatarnica.si upravlja podjetje Zlatarnica d.o.o (v nadaljevanju “ponudnik”). Z uporabo Spletne trgovine zlatarnica.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

Jezik, v katerem se sklene pogodba, je slovenščina.

Ob registraciji v sistem Spletne trgovine zlatarnica.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Obiskovalec z registracijo v Spletne trgovine zlatarnica.si postane njen uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup opravi tudi brez registracije.

 

Vrsta in ponudba artiklov

Izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini zlatarnica.si, je možno kupiti tudi v naši prodajalni v Domžalah

Naš prodajni program obsega različne vrste nakita.

Pod sliko vsakega izdelka je natančen opis materiala iz katerega je nakit. Ves nakit v naši spletni trgovini in poslovalnici, ki je iz plemenite kovine (srebro, mase nad 7g), je skladno z določbami Zakona o izdelkih iz plemenitih kovin pred začetkom prodaje testiran in označeni s strani Urada za meroslovje RS. Skladnost izdelkov s predpisanimi tehničnimi zahtevami potrdi Urad z oznako skladnosti. Oblike oznake skladnosti (t. i. državnih žigov) so določene v Odredbi o oblikah oznak skladnosti in znakov za označevanje čistine ter o načinu označevanja čistine na izdelkih iz plemenitih kovin (Ur. list RS, št. 109/00). Navodili za nego in vzdrževanje vam priložimo k nakitu.

Izdelki na zlatarnica.si so pogosto ažurirani. Ponudba velja do odprodaje zalog. V primeru, da niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno.

 

Postopek nakupa

Izbira izdelka: Na spletni strani zlatarnica.si med različnimi kategorijami nakita izberite željeni izdelek in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in prikaže izdelke v nakupovalni košarici (razčlenjene so cene izdelkov, količina, strošek dostave, vrednost davka na dodano vrednost in skupna vrednost nakupa). Če želite nadaljevati nakupovanje, se lahko vrnete nazaj v izbrano kategorijo. Izdelke, ki ste jih dodali v košarico lahko pred zaključkom nakupa urejate (odstranite iz košarice ali spremenite količino). Do košarice lahko dostopate kadarkoli v postopku nakupa s klikom na ikono košarice v desnem zgornjem kotu strani.

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani zlatarnica.si je v zgornjem desnem kotu ikona nakupovalne košarice, v kateri se vam (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na znak “smetnjak”, ki se nahaja pod ceno v vrstici izdelka. 

Nakup izdelka: Če želite zaključiti nakup, kliknite na gumb “Nadaljujte na plačilo”. Vpišite podatke za dostavo in izberite način dostave. Vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico, morate izpolniti.  

Nakup lahko opravite kot gost (v tem primeru le vnesete podatke za dostavo, ki so označeni z rdečo zvezdico) ali pa kot registrirani kupec. Če ste se odločili za slednjo možnost in če ste že registrirani, se lahko prijavite z vašimi podatki za prijavo. Če še niste registrirani, pa postopek registracije opravite tako, da v levem zgornjem kotu strani kliknite “Prijava” ali “Ustvarite račun” in vnesite vaše podatke. V primeru, da ste se odločili za registracijo, vam ob naslednjem nakupu v spletni trgovini zlatarnica.si ne bo potrebno več vnašati podatkov za račun in za dostavo. 

S pritiskom na gumb »Naslednja« ste pred zaključkom naročila. Izberite željeni način plačila (plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu). 

V primeru, da imate veljavno promocijsko (promo) kodo za popust ali drugo ugodnost le-to vnesite v polje “Uporabi PROMO KODO” in klikni na gumb “Uporabi kupon”.

Desno se vam prikaže razčlenjen povzetek naročenih izdelkov s ceno izdelkov, količino, morebitnim stroškom dostave, vrednostjo davka na dodano vrednost in skupno vrednostjo nakupa. V primeru, da želite naročilu dodati še kakšen izdelek, se lahko vedno vrnete nazaj med izdelke ali če želite spremeniti količino izdelkov v košarici, lahko kliknete na ikono košarice v desnem zgornjem kotu strani. Če želite oddati naročilo, preberite Splošne pogoje poslovanja in če se strinjate z njimi, odkljukajte polje »Strinjam se s splošnimi pogoji poslovanja« in pritisnite na gumb »Oddaj naročilo«. S pritiskom na gumb »Oddaj naročilo« je vaše naročilo potrjeno. Kopija naročila se odpošlje na vaš elektronski naslov. Če sporočila ne bi sprejeli v nekaj minutah, vas prosimo, da nas o tem obvestite na 040 80 10 50 ali na naš elektronski naslov [email protected].

 

Načini plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

* z nakazilom na račun upravitelja Spletne trgovine zlatarnica.si – Zlatarnica d.o.o. (plačilo po predračunu)

Za plačilo po predračunu ob naročilu izberite željeni način plačila in zaključite nakup. Po potrditvi naročila boste v nekaj minutah na vaš elektronski naslov prejeli predračun z vsemi podatki za nakazilo. Takoj, ko prejmemo vaše nakazilo, vam nakit oddamo na pošto.

* s plačilom po povzetju

Pri plačilu po povzetju, plačate dostavljalcu paketa - Pošti Slovenije ob prevzemu naročenega blaga. Pri tem vam poštar NE SME zaračunati nobenih dodatnih stroškov dostave. Dostavljavcu paketa plačate točno takšen znesek kot je navden na vašem naročilu.

V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno! V tem primeru morate izbrati plačilo po predračunu.

 osebni prevzem in plačilo v poslovalnici

Naročene izdelke lahko tudi prevzamete osebno v naši poslovalnici v Domžalah, v roku 3 delovnih dni, ko ste naročilo oddali. Plačate pa lahko z gotovino ali plačilno kartico (MasterCard, Maestro, Visa, American Expres)

Dostava

Naročeni izdelki bodo dostavljeni v roku 1-2 delovnih dni od dneva naročila. Če naročenih artiklov trenutno ni na zalogi, se vam bo to zapisalo pri opisu izdelka in nakup izdelka sploh ne bo mogoč. 

Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave:

ob naročilu do 50 EUR + izbiri plačila po povzetju: znašajo stroški pakiranja in dostave 3,95 EUR (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila)

ob naročilu do 50 EUR + izbiri plačila po predračunu: znašajo stroški pakiranja in dostave 2,50 EUR (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila)

ob naročilu nad 50 EUR so stroški pakiranja in dostave BREZPLAČNI, ne glede na izbrano plačilno sredstvo.

Dostavo vrši kurirska služba Pošte Slovenije. Pošta Slovenije po pogodbi zagotavlja dostavo znotraj Slovenije najkasneje v treh delovnih dneh, vendar pa je paket običajno dostavljen že naslednji delovni dan, ko je bil odpremljen.

V kolikor kupujete z odkupnino (plačilo po povzetju), vam dostavljavec paketa NE SME zaračunati nobenih dodatnih stroškov dostave. Dostavljavcu paketa plačate točno takšen znesek kot je navden na vašem naročilu.

 

Cena

Cene so predstavljene kot redne cene in so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje. Izražene so v evrih (€) in veljajo tako za registrirane člane spletne trgovine zlatarnica.si kot za goste. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik je zavezanec za DDV. V postopku nakupa je vrednost DDV jasno prikazana v nakupovalni košarici in nato tudi pred končno potrditvijo nakupa.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik se trudi zagotoviti najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki se zaračunajo glede na način plačila in višino končnega zneska naročila.

V trenutku, ko kupec potrdi naročilo (ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno” je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

 

Promocijska - PROMO koda

Občasno bralkam e-novičk ali preko drugih komunikacijskih sredstev pošljemo promocijsko kodo. Promocijska (Promo) koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "Uporabi Promo kodo" in potrdi s klikom na gumb "Uporabi kupon”. Promocijske kode med seboj niso združljive in ne veljajo na že znižane artikle. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

 

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga. V tem času mora podjetju na kontaktni e-naslov ([email protected]) nedvoumno sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe oziroma vračilo izdelka je na voljo >> tukaj <<. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov: Zlatarnica d.o.o., Ljubljanska cesta 90, 1230 Domžale.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka naj kupec priloži kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oziroma najkasneje 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca, na TRR se vrne le vplačani znesek kupnine izdelka.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Garancija

Garancija velja za artikle, pri katerih je to navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi v opisu artikla.

 

Reklamacija nakita

Če opazite napake na vašem kupljenem nakitu, ga takoj reklamirajte. V tem primeru izpolnite >> Reklamacijski obrazec <<. Reklamacijski obrazec skupaj z nakitom pošljite na naš naslov in v roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije. Strošek, ki ga prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

Za reklamacijo se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošeja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri vsakem nakupu nakita.

 

Preklic naročila

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (040 80 10 50) ali po elektronski pošti ([email protected]).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov Spletne trgovine zlatarnica.si.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov in druga potrebna komunikacija v zvezi z naročilom) ter za pošiljanje informativnega gradiva in ponudb.

Upravitelj Spletne trgovine zlatarnica.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v Spletni trgovini zlatarnica.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Spletne trgovine zlatarnica.si.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Uporabnik se strinja, da ga občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi.

 

Komentarji uporabnikov

Komentarji, napisani s strani kupcev, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Komentar lahko napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico izbrisa komentarjev, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoči ali žaljivi. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (040 80 10 50) ali po elektronski pošti ([email protected]). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov.

Spletna povezava na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna tukaj.

 

Zlatarnica d.o.o.

Ljubljana, 18. 11. 2018

Powered by nanosoft.si