Pogosta vprašanja

 

Za Vas smo pripravili nekaj najbolj pogosto zastavljenih vprašanj naših strank z našimi odgovori:

 

Kako opravim nakup?

Ko boste našli nakit, ki vam ustreza, samo kliknite na gumb "Dodaj v KOŠARICO". Odprla se vam bo nova stran "Košarica", kjer se bodo nahajali vaši izbrani kosi nakita. Ko boste želeli zaključiti nakup, kliknite gumb "Nadaljujte na plačilo" in sledite postopku. Vpišete svoje podatke za dostavo, izberete način dostave in način plačila. Na koncu le še preverite vse podatke in količine ter potrdite naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo" in paketek je že na poti k vam.

 

Kdaj dobim paket?

Naročeni izdelki bodo dostavljeni v roku 1-2 delovnih dni od dneva naročila.

Dostavo vrši paketna dostavna služba Pošte Slovenije. Le-ta po pogodbi zagotavlja dostavo znotraj Slovenije najkasneje v treh delovnih dneh, vendar pa je paket običajno dostavljen že naslednji delovni dan, ko je bil odpremljen.

 

Kakšni so stroški pošiljanja?

* ob nakupu do 50 € in plačilu po povzetju, znašalo stroški pošiljanja 3,95 €

* ob nakupu do 50 € in plačilu po predračunu, znašajo stroški pošiljanja 2,50 €

* ob nakupu nad 50 € je pošiljanje BREZPLAČNO

V kolikor kupujete z odkupnino (plačilo po povzetju), vam dostavljavec paketa NE SME zaračunati nobenih dodatnih stroškov dostave. Dostavljavcu paketa plačate točno takšen znesek kot je navden na vašem naročilu.

 

Lahko nakit vidim v živo in prevzamem tudi osebno?

Na Ljubljanski cesti 90 v Domžalah imamo >> Showroom <<, kjer si lahko vse kose nakita, ki so trenutno na zalogi tudi v živo pogledate in pomerite. Seveda je v našem showroomu možen tudi nakup izdekov z gotovino ali kartico (Maestro, MasterCard, Visa, AmericanExpress).  

 

Opazil/a sem nakit z znižano ceno, ki ni na zalogi?

Določenim kosom nakita znižamo ceno od 10 do 50%, ker gre za kose iz stare kolekcije, ki pa s prihodom nove kolekcije ne bodo več dobavljivi. Kar pomeni, da je znižan nakit dostopen le v omejenem številu in ko zaloga poide, dobava nakita žal ni več možna.

 

Bojim se plačevati s kartico, ker je veliko goljufij. Zanima me, če je moje plačilo s kartico pri vas varno?

Oziroma kako lahko še drugače plačam?

Žal plačilo s kreditno kartico pri nas ni mogoče.

Plačate pa lahko na dva načina:

Prvi način je plačilo po predračunu, kar pomeni, da ob naročilu izberete način plačila po predračunu. Po zaključku naročila, vas bo v vašem elektronsku nabiralniku že čakal naš predračun z vsemi podatki za nakazilo. Opravite nakazilo. Ko prejmemo vaše nakazilo oziroma potrdilo o plačilu, vam nakit zapakiramo in paket priporočeno pošljemo na vaš naslov. Paket bo pri vas že naslednji delovni dan, ko je bil od nas odpremljen.

Drugii način je plačilo po povzetju, kar pomeni, da paket plačate dostavljavcu, ko vam ga ta dostavi na dom oziroma na vaš navedeni naslov na naročilu. V kolikor vas ravno takrat ni doma, vas bo v poštnem nabiralniku čakalo obvestilo, s katerim paket potem prevzamete na vaši pošti.

 

Ali pri vas lahko kupim nakit SWAROVSKI?

Naš nakit ni narejen ali oblikovan s strani podjetja SWAROVSKI®, prav tako ni pakiran v modri darilni embalaži Swarovski.

Podjetje SWAROVSKIi® je velika korporacija, razdeljena na več proizvodnjih segmentov. Dva glavna segmenta sta:

* Proizvodnja končnega nakita pod blagovno znamko SWAROVSKI®, ki ga lahko kupite le v njihovih poslovalnicah in je pakiran v modro embalažo z labodom.

* Proizvodnja kristalov vseh možnih oblik in barv, ki ga podjetje SWAROVSKI® trži pod blagovno znamko CRYSTALS FROM SWAROVSKI. Osnova iz srebra 925 je tako produkt naših preverjenih proizvajalec nakita na katere je pritrjen pristen kristal Swarovski. Naši proizvajalci nakita so tako pogodbeni partnerji podjetja SWAROVSKI®, zaradi česar jim je bila dodeljena pravica do uporabe mednarodnega certifikata CRYSTALS FROM SWAROVSKI, s katerim jamčimo pristnost kristalov Swarovski. Ta certifikat je poleg nege nakita priložen vsakemu kosu nakita s kristali Swarovski, ki kupite pri nas.

Certifikat

Vir: professional.swarovski.com

 

Zakaj se mi splača biti prijavljen/a na e-novičke?

Vsi uporabniki prijavljeni na naše elektronske novičke bodo v rednih intervalih kot prvi obveščeni o naših novostih, akcijah (promocijske kode s popusti), nagradnih igrah in dogodkih.

 

Kje dobim PROMOCIJSKO KODO?

Občasno članom e-novičk ali preko drugih komunikacijskih sredstev pošljemo promocijsko kodo. Promocijska oziroma Promo koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov

Postopek. V kolikor želite izkoristiti svojo promo kodo, izberite željeni nakit in ga dodajte v košarico. V košarici boste pod vašimi izbranimi kosi nakita naši posebno okence "Uporabi Promo kodo", v katerega vnesete kodo in potrdite s klikom na desni gumb "Uporabi".

Pomembno. Promo kode so vedno časovno omejene, izkoristiti pa se morajo v omenjenem roku, sicer so le-te neveljavne. Promo kode med seboj niso združljive. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

 

Lahko preko spleta kupim tudi DARILNI BON?

Seveda lahko :)

V primeru plačila po predračunu, lahko vaš darilni bon dostavimo kot darilo vaši izbrani osebi. V tem primeru je vse kar morate narediti, da pri načinu dostave izberete in vpišete drugi naslov za dostavo in izberete način plačila po predračunu. Po prejetem plačilu, darilni bon odpremimo in vas o tem tudi obvestimo.

Če bi si želeli ogledati ponudbo darilnih bonov, kliknite tukaj.

 

Kaj če mi nakit ne bo všeč oziroma mi ne bo prav, ga lahko zamenjam?

Seveda lahko, prav veseli bova, če vam bova lahko nakit zamenjali za kateri drug kos nakita. Zamenjava je seveda brezplačna. Edini pogoj je, da je nakit zapakiran v original embalaži in ni poškodovan ali nošen.

Če pa vam kupljen nakit ni všeč, ga lahko tudi vrnete v roku 14 dni od datuma prevzema. Edini pogoje je pravtako, da je nakit zapakiran v original embalaži in ni poškodovan ali nošen. Zraven ne pozabite priložiti izpolnjenega OBRAZCA VRAČILO BLAGA, ki ga nadete tukaj (za ogled PDF datotek priporočamo Adobe Reader). Vračilo plačila bomo opravili najkasneje v 30 dneh od prejema sporočila od odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki ga v obeh primerih prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

 

Kakšen je postopek reklamacije?

Če opazite napake na vašem kupljenem nakitu, ga takoj reklamirajte. V tem primeru izpolnite REKLAMACIJSKI OBRAZEC, ki ga najdete tukaj (za ogled PDF datotek priporočamo Adobe Reader). Reklamacijski obrazec skupaj z nakitom pošljite na naš naslov in v roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije. Strošek, ki ga prevzamete nase, je neposredni strošek vračila blaga.

Za reklamacijo se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošeja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri nakupu nakita.

 

Kako skrbim za nakit?

Navadite se sneti vaš nakit, ko pridete domov in pred vsakeršnim opravilom, ter ga hranite v original škatli ali žametni vrečki ločeno od ostalega nakita ali vlažnih prostorov (kopalnice, kleti ipd). Nakit bo ohranil prvotni sijaj, če ga boste občasno obrisali z mehko bombažno krpico. V primeru, da je nakit bolj umazan,  ga umijte z mehko krpico v mlačni milnici, pri teh lahko uporabite tudi mehko krtačko ali pa nakit prineste k nam na čiščenje. NE POZABITE, da si nakit nadenemo vedno po uporabi različnih kemičnih in kozmetičnih preparatov, kot so parfumi in laki za lase ipd., ki zmanjšujejo sijaj nakita.

Zapomnite si eno, ob skrbni nega in pravilnem shranjevanju, bo vaš nakit ohranil sijaj in lepoto še vrsto let.

Zlatarnica bo vsem bolj občutljivim kosom nakita priložila krajša NAVODILA ZA NEGO NAKITA.

 

Ali bom dobil/a takšen nakit kot je na sliki?

Trudimo se zagotoviti natančne fotografije nakita, vendar pa je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, saj lahko zaradi različnih nastavitev monitorjev in ostalega prihaja do razlik v prikazu barv samega izdelka.

Prav tako fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Za pomoč pri predstavi si preberite opis nakita, ki se nahaja pod sliko in vsebuje vse bistvene lastni nakita.

 

Imam vprašanje, ki ga ne zasledim tukaj, na koga se lahko obrnem?

Z veseljem vam bomo pomagali in odgovorili na vsa vaša zastavljena vprašanja na [email protected], ali na telefonski številki 040 80 10 50.

Powered by nanosoft.si